در حال بارگذاری ...
محصول مشترک ایران و فرانسه در تماشاخانه ارغنون روی صحنه می رود

جعفر مهیاری با «فراتر از کلمات» در بخش به علاوه فجر

نمایش «فراتر از کلمات » کار مشترک ایران و فرانسه در بخش «به علاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ارغنون به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «فراتر از کلمات» نوشته جعفر مهیاری و با کارگردانی مشترک دیزی فل و جعفر مهیاری در روزهای هشتم و نهم بهمن‌ماه در بخش «به علاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ارغنون به صحنه خواهد رفت.

این نمایش که شهریورماه در لیون فرانسه و کمپانی لیتکوس (Litecox) تولید شده است، اولین اجراهای خود را در تهران خواهد داشت و ترکیبی از دراما و حرکت است.

این نمایش بدون دیالوگ است و با ترکیبی از تکنیک‌های درام، حرکت، ویدیو و سایه اجرا خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این نمایش موسیقی آن است که با استفاده و ترکیب صداهای مختلف موجود در طبیعت تنظیم شده و در واقع با ترکیب صداهای طبیعی، ملودی و و حرکت در آن شکل گرفته است.

بیاتقیس گارنیر، سعید ابک و دیزی فل بازیگران این نمایش هستند و ژان فواخ سو (آهنگساز)، کتی سورین (طراح لباس) و بابک شاه علی زادگان (طراح نور) دیگر عوامل این اثر هستند.

نمایش «فراتر از کلمات روز جمعه و شنبه، 8 و 9 بهمن‌ماه در بخش «به علاوه فجر«سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ارغنون واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، بن‌بست زیبا، شماره یک اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران