در حال بارگذاری ...
مجید واحدی زاده:

جشنواره مرحله آزمون خطا را پشت سر گذاشته

دیگر وقت آن رسیده است که بعد از سال ها آزمون و خطا شاهد برگزاری جشنواره ای باشیم که برآیند فعالیت های تئاتری کشور برای رسیدن به دستاوردهای مثبت باشد .

مجید واحدی زاده کارگردان تئاتر که در بخش چشم انداز بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نمایش بت آذری حضور دارد با بیان این مطلب افزود: نظر همه اهالی تئاتر تقریبا بر عقیده استوار است که این جشنواره شاخص ترین ومهم ترین رویداد تئاتری در کشور است که متاسفانه در سالهای گذشته دچار فراز و نشیب های زیادی بوده و چندین مرحله آزمون خطا را پشت سر گذاشته است.
وی افزود: متسفانه به برخی از همین آزمون و خطاهایی که در سالهای گذشته درنحوه برگزاری جشنواره تئاتر فجر انجام گرفته باعث شد بسیاری از هنرمندان انگیزه خود را از دست بدهند و حتی بسیاری از هنرمندان به حالت قهر نسبت به این جشنواره واکنش نشان دهند .
واحدی زاده تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی که توسط مسوولان دبیرخانه جشنواره بیست ونهم تئاتر فجر انجام گرفته ما نظم وبرنامه ریزی مناسبی را شاهد هستیم که همین امر نوید بخش جشنواره منظم و با کفیتی را می دهد که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد .
این کارگردان تئاتر در بخش دیگری از صحبتهای خود خطاب به مسوولان جشنواره گفت : پرهیز از هرگونه اعمال نظر شخصی با هدف ارتقا کیفی جشنواره تئاتر فجر و توجه به کیفیت آثارخارجی مهمترین نکاتی است که قبل از برگزاری جشنواره باید به آن توجه کرد.

 




نظرات کاربران