در حال بارگذاری ...
در جشنواره 32

دوازدهمین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر

دو نمایش از کشور های کره جنوبی و فرانسه در کنار اجرای ۷ نمایش از تهران و ۴ نمایش از شهرهای یاسوج، ارومیه، رودان و کرمانشاه در دوازدهمین روز از سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا می شوند.

به گزارش روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، نمایش "آشپزی نانتا" به کارگردانی سونگ سوونگ وان از کره جنوبی در نوبت های 16:30 و 20:30 در تالار وحدت اجرا می شود.
نمایش " مده آ" به کارگردانی میلاد نیک آبادی در نوبت های 18 و 20 :30 تالار چهارسو و نمایش "اپیدمی طاعون" کار امیر رجبی در نوبت های 17:30 و 19:30 اجرا می شوند.
تالار سایه نیز در این روز میزبان نمایش "مگافونیا" کار میلاد حسینی است که در نوبت های 17 و 19 اجرا خواهد شد. در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش "صلیب سرخ" به کارگردانی اکبر آیین در نوبت های 16:30 و 18:30 اجرا می شود.
در تماشاخانه سنگلج نمایش "جن هایی که سال اسب می آید" کار کریم علی خواه دومین روز اجرای خود را سپری می کند و در ساعت های 17:30 و 19:30 روی صحنه می رود.
نمایش "موومان" کار مرتضی غفاری نیز در روز دوازدهم از جشنواره به خانه نمایش اداره تئاتر در نوبت های 16:30 و 18:30 اجرا می شود.
در تالار حافظ نمایش "یرما با تشت خالی" به کارگردانی مهران محمودزاده دهبارزی در نوبت های 18 و 20 روی صحنه می رود. در تالار فردوس نیز "اپرای عروسکی لیلی و مجنون" کار بهروز غریب پور در ساعت 19 اجرا می شود.
تماشاخانه ایرانشهر نیز در سالن استاد ناظرزاده کرمانی نمایش "ازدواج اجباری" کار داریوش مودبیان در نوبت های 17 و 19.30 اجرا می شود. این نمایش به زبان فرانسوی آماده شده است.
در سالن استاد سمندریان نمایش "کافه باله" کار گروهی کمپانی هرم از کشور فرانسه در ساعت 18 میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.
سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان در این روز شاهد اجرای "تب تند ط!" کار رضا رشادت است که در نوبت های 17 و 19 به اجرا در می آید.
در سالن استاد شکیبایی تماشاخانه سه نقطه نیز نمایش "آش سرخ پشت پا" کار بیژن مرادی یک اجرا در ساعت 18:30 انجام می دهد.
برپایی کارگاه آموزشی "تاثیر متقابل محیط و اجرا" با حضور حمید پورآذری در ساعت 8:30 صبح تا 13 نیز از حمله برنامه های این روز است که با هماهنگی بخش تئاتر خیابانی در یکی از عمارت های تاریخی شهر تهران برگزار می شود.
کارگاه آموزشی یونی داهر نیز با عنوان "بازیگری و کارگردانی"ویژه بانوان از ساعت 11 صبح در پلاتو طبقه هفتم تالار وحدت برگزار خواهد شد.

 




نظرات کاربران