در حال بارگذاری ...
بنا به درخواست نادر برهانی مرند

نمایش درخواب دیگران فقط دو اجرا دارد

 از تعداد اجراهای نمایش درخواب دیگران نوشته و کار نادر برهانی مرند که قرار بود در روزهای نهم و دهم بهمن ماه با چهار نوبت اجرا در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته باشد ،بنا به درخواست این کارگردان کاسته شد و نمایش یاد شده روزهای جمعه نهم و شنبه دهم بهمن ماه فقط در ساعت 20/30به روی صحنه می رود.

دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اعلام این خبر افزود: کارگردان محترم نمایش درخواب دیگران با بیان اینکه به دلیل مدت زمان اجرا که بیش از ۱۱۰ دقیقه و بیشتر از مدت پیش بینی شده اولیه شده و همچنین استفاده از دستگاه باران ساز در دو صحنه نمایش، گروه اجرایی درخواب دیگران امکان اجرای دو نوبت در روز را ندارد لذا ایشان درخواست کاهش تعداد نوبت های اجرا را ارائه کرد.

از همین رو با احترام به درخواست ایشان و تلاش گروه اجرایی، نمایش درخواب دیگران روزهای جمعه نهم و شنبه دهم بهمن ماه تنها در ساعت 20/30 به روی صحنه می رود.

دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر با پوزش از مخاطبان ارجمند این نمایش از میهمانان گرامی که بلیت های نوبت اول اجرای درخواب دیگران به آنها تقدیم شده عذرخواهی کرده و امیدوار است تا در زمان مناسب دیگری میزبان این عزیزان باشد. ضمنا  با عرض پوزش ازآن گروه علاقه مندان محترمی که نسبت به خرید بلیت های نوبت اول این نمایش نیز در روزهای یاد شده اقدام کرده اند به اطلاع می رساند: مراتب توسط سایت تیوال به اطلاع ایشان رسانده شد و امکان باز پرداخت بهای بلیت های فروخته شده توسط سایت تیوال  نیز به این عزیزان فراهم شده است.




نظرات کاربران