در حال بارگذاری ...
«تئاتر فجر استانی»

جشنواره تئاتر فجر استانی یزد با نمایش «زندمان» آغاز می‌شود

نمایش «زندمان» کاری از هنرمندان نمایش ایرانشهر از استان سیستان و بلوچستان، نخستین نمایشی است که به عنوان برگزیده بخش تئاتر فجر استانیِ سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر، در مجموعه تالار هنر یزد روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر؛ نمایش «زندمان» ماجرای سوخت‌برهای بلوچ است که برای گذران زندگی دست به کارهای پرخطر می زنند؛ «هیربیار» به همراه «مراد» محموله‌ی حاوی سوخت را به طرف مرز حمل می‌کنند که در راه دچار سانحه می‌شوند؛ مراد در آتش می‌سوزد و ...

نمایش نامه‌ی «زندمان» را جمال ناصربلیده نوشته و نظیر برهان زهی آن را به روی صحنه برده است.

دیگر دست اندرکاران این نمایش که شامگاه سه شنبه 18 دی ماه 97 در دو نوبت 18 و 20:30 در سالن بلک باکس مجموعه تالار هنر روی صحنه می رود، عبارتند از:طراح صحنه: حبیب شهلی بر، سعید ریگی  طراح نور: خسرو محمودزهی، طراح موسیقی و افکت: محمد ادریس سازور - طراح لباس: بلقیس محمودی، گریم: کاظم عبدالله آبادی، فاطمه دانش  طراح بروشور: مینا نوذری نژاد.

گفتنی است، نمایش «زندمان» در بیست و هشتمین جشنواره‌ی تئاتر استان سیستان و بلوچستان که آبان ماه 97 برگزار شد، جوایز بازیگری دوم  و سوم مرد، کارگردانی دوم، نویسندگی سوم، طراحی صحنه اول و طراحی نور اول را از آن خود کرده بود.




نظرات کاربران