در حال بارگذاری ...
بخش پوستر و هویت بصری برگزار می‌کند:

سمینارهای تخصصی با موضوع برندینگ در تئاتر

سمینارهای تخصصی برندینگ و هویت بصری در تئاتر یکی از رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده در بخش پوستر و هویت بصری سی و ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر است که از فردا آغاز می‌شود.

 

 

بنا به گزارش بخش پوستر و هویت بصری، اولین سمینار تخصصی این رویداد با عنوان " برندینگ و هویت بصری در تئاتر " ساعت 14 روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد. امیر اسمی دبیر این رویداد با اشاره به اهمیت فراوان برندینگ در برنامه‌ریزی‌ها و سازماندهی گروه‌ها، موسسه‌ها، تیم‌ها و ایونت‌ها توضیح داد: این سمینار می‌تواند ذهن مخاطب را با مفاهیم اصلی برندینگ آشنا کند و این آشنایی، دریچه‌ای است به دنیای مدیریت که موضوعات مهمی چون مارکتینگ و تبلیغات را هم در برمی‌گیرد.

 

 

امیر اسمی افزود: سرفصل‌های این سمینار درباره‌ی تعریف برند و برندینگ، اهمیت و مزایای برندینگ، چهارپایه‌ی برندینگ و هویت‌سازی برند خواهد بود و در سرفصل هویت‌سازی برند، مباحث هویت استراتژیک برندو هویت مفهومی برند (Conceptual Identity)، و در پی آن هویت بصری و هویت کلامی برند مطرح و ارائه خواهد شد.

 

 

سخنران و مدرس این سمینار دکتر بهنود الله‌وردی‌نیک، راهبر و استراتژیست ارشد برندینگ خواهد بود. ایشان هم‌چنین عضو هیئت‌ داوران تبلیغات تئاتر در سی و ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر بوده‌اند.

 

 

علاقه‌مندان به حضور در سمینارهای تخصصی برندینگ می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به سمینار با شناسه‌ی تلگرام @fadjrposters یا شماره‌ی 09120181544 تماس بگیرند.




نظرات کاربران